E-mārketings

Apmēram 90% Latvijas interneta lietotāju pastāvīgi izmanto Google meklētāju un, ja mājas lapai ir augstāki rezultāti, jo vairāk apmeklētāju, vairāk potenciālo klientu. To iespējams panākt uzlabojot meklēšanas rezultātus jeb SEO un/vai izmantojot Google AdWords reklāmas. SEO ir ilgtermiņa process, reklāma sniedz lieliskas iespējas palielināt apmeklētāju un pārdošanas apjomus uzreiz pie nosacījuma, ja ir izveidota kvalitatīva mājas lapa. Mūsu komanda var palīdzēt izveidot, uzturēt Google AdWords reklāmas un uzlabot mājas lapas pozīcijas, izmantojot pilna servisa mārketingu.



Google AdWords

Ar Google AdWords reklāmām iespējams uzrunāt konkrētu mērķauditoriju. Svarīgi nodefinēt sasniedzamos mērķus, tādējādi iespējams pievienot atbilstošākos atslēgvārdus un reklāmas materiālus. Google ļauj sekot apmeklētājiem, kas veikuši vienu vai vairākas darbības internetā, līdz ar to iespējams izveidot Remārketinga (atkārtota mārketinga) kampaņas, cita veida reklāmas klientiem, kas vismaz vienu reizi ir apmeklējis mājas lapu vai veicis kādu noteiktu darbību.

Svarīga ikdienas sastāvdaļa AdWords konta apkalpošanā: veikt ikdienas darbības, kas uzlabo reklāmu kampaņu darbību. Ar AdWords reklāmām iespējams sasniegt jebkuru apmeklētāju pasaulē ar interneta pieslēgumu.


SEO optimizācija

Mājas lapas rezultātu uzlabošana meklētājos jeb SEO, tā ir mājas lapas iekšējā un ārējā optimizācija. Tehnisko problēmu novēršana mājas lapā un iekšējo saišu plānošana, izstrāde ir svarīgs SEO faktors. Jo augstāk mājas lapa meklētāja rezultātos, jo vairāk apmeklētāju, tāpēc mērķiem jābūt vismaz meklētāju pirmajā lapā. SEO optimizācija ietver: atslēgvārdu izpēte, konkurentu analīze, mājas lapas analīze, SEO stratēģijas izstrāde. Vislabākā atslēgvārdu izpēte ir Google AdWords kampaņa, tikai tā iespējams uzzināt precīzāko atslēgvārdu meklējumu apjomu.

SEO optimizācija ir "jāuztver" kā ilgtermiņa pievienotā vērtība mājas lapai, kas nodrošina papildus apmeklētājus un potenciālos klientus.


Google Analytics

Seko līdzi savas mājas lapas apmeklētājiem un izzini viņu intereses, un piedāvā klientam to, kas viņam interesē tieši tagad. Google bezmaksas analītika piedāvā saņemt un analizēt informāciju, piemēram, no kuras valsts vai pilsētas ir lapas apmeklētājs, kura no reklāmām darbojas visefektīvāk utt. Rezultātu izsekošana ir arī viens no galvenajiem nosacījumiem darbā ar AdWords reklāmas kampaņām. Google AdWords ir cieši saistīts ar Google Analytics un tā ir rezultātu noteikšana un izsekošana.

Lai veiksmīgāk realizētu reklāmdevēju mērķus, uzstādām dažādus izsekošanas kodus un aktīvi strādājam Google Analytics kontā. Piedāvājam veikt mājas lapas statistikas izpēti un analīzi ar Google Analytics palīdzību.


Sociālo tīklu mārketings

Līdz ar sociālo tīklu ienākšanu ikdienā, katram mājas lapas īpašniekam ir unikāla iespēja, saņemt papildus jaunus apmeklētājus un potenciālos klientus. Šodien neviens vairs nešaubās, ka sociālie tīkli ir viena no lielākajām komunikācijas platformām internetā. Svarīgs faktors: mājas lapas apmeklētāji no sociālajiem tīkliem palīdz uzlabot SEO pozīcijas meklētājos.

Mēs palīdzēsim mājas lapai kļūt „sociālai”, izmantojot dažādus ierakstus gan mājas lapas bloga sadaļā, gan sociālajos tīklos, piesaistot jaunus apmeklētājus un potenciālos klientus.

“Radošums un profesionalitāte ir svarīgākais mūsu komandas darbā”